شکایت پرسپولیس از استقلال

شکایت پرسپولیس از استقلال پرسپولیس از استقلال به دلیل استفاده از چند بازیکن غیرقانونی در دربی شکایت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 18
کد خبر: ۱۲۶۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر باشگاه پرسپولیس مدعی است مجوز کار "ژستد" و "یامگا" به اتمام رسیده و بنابراین این دو بازیکن مجوز قانونی برای بازی در دربی پایتخت را نداشتند.

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
داوری ریده بود اگر میخواهید به کیسه جام بدید برید هم حالا بدید با بابا سجادیشون لیگ به لجن مشیدن
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار